آیا می دانید که با مدیریت بودجه ازخیلی هزینه های گزافی که برای شرکت و یا سازمانتان تراشیده می شوند می توانید جلوگیری کنید؟ مزیت مدیریت هزینه قبل از پروژه، ممانعت از هدر فتن بودجه و ارزیابی کم هزینه ها است. اغلب، پروژه ای که به خوبی تعریف شده باشد، موجب مدیریت مناسب و موثر هزینه ها شده و و راندمان را افزایش داده و در نتیجه پروژه تبدیل به سودآوری می شود. علاوه بر این، با استفاده از مدیریت هزینه، هزینه های پیش بینی نشده نیز به خوبی کنترل و مدیریت خواهند شد. خبر خوب این است که ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با کسب این مهارت ها، قدم مهمی را در مدیریت هزینه های خود در سازمان و یا شرکتتان بردارید.
ویژگی های دوره
- درس 0
- آزمونها 0
- سطح مهارت All levels
- زبان فارسی
- دانشجویان 0
- ارزیابی بله